مقالات حقوقی مالی و ملکی
موضوعات داغ

بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر

اگر به دنبال بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر هستید، این مقاله به شما 2 تن از بهترین وکیل حقوقی در قائم شهر را معرفی میکند. لازم به ذکر است وکالت یک شان است و کسب و کار نیست، این مقاله یک مقاله حقوقی است و برای بازاریابی نیست.

بهترین وکیل حقوقی در قائم شهر کیست؟ | بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر چه کسانی هستند؟
بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر کیست؟ | بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر کجاست؟ | باتجربه ترین وکیل حقوقی قائمشهر کیست؟

بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر وکیلی است که تسلط کافی به تمامی مباحث حقوقی و همچنین تسلط کافی نسبت به رویه قضایی پرونده ها داشته باشد و مزیت مهم انتخاب بهترین وکیل حقوقی در قائمشهر این است که وکلا هم سواد حقوقی بالایی دارند هم دسترسی سریع و آسان به ادارات و دادگاه ها دارند و با روال کار آشنایی کامل دارند که این امر می تواند در پیشبرد بهتر پرونده به خوبی به موکلین عزیز کمک کند.

آقای غلامرضا رهبری وکیل پایه یک دادگستری به عنوان یکی از مسلط ترین وکلای قائمشهر و استان مازندران با سابقه درخشان 95 درصد پیروزی آماده قبول وکالت شهروندان قائمشهر است.

مباحث حقوقی در علم حقوق زیر شاخه های فراوانی دارد از جمله: چک، سفته، ارث، مالیات و غیره که در ادامه مختصر به بعضی از موارد گفته شده می پردازیم.

وکیل پایه یک داگستری تعداد پرونده حقوقی میزان پیروزی
غلامرضا رهبری وکیل پایه یک دادگستری 140 پرونده 95%
سلاله آزادی وکیل پایه یک دادگستری 120 پرونده 90%

تلفن تماس وکیل در مازندران:

09112246105

تلفن تماس دفتر شعبه مازندران:

09338416676

تلفن خانم سلاله آزادی در شعبه کرج برای هموطنان ساکن تهران و البرز:

09112274782

برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید: وکیل مازندران

برای مشاهده سایت شعبه کرج کلیک کنید: وکیل کرج

بهترین وکیل ارث در قائمشهر

از آنجایی که بحث ارث بسیار پیچیده و گسترده می باشد، بهترین وکیل ارث در قائمشهر باید به تمام جزئیات مسلط باشد. یکی از موارد مهم در ارث، بحث ارث بری همسر می باشد که خود تقسیمات متعددی دارد.

در ابتدای بحث باید گفت که زمانی زن از شوهر ارث می برد که ازدواج آنها دائمی بوده باشد، اگر ازدواج آنها موقت باشد زن از همسر خود ارث نمی برد حتی اگر ضمن شروط عقد قید شود که زن در ازدواج موقت از همسر خود ارث ببرد نه تنها شرط باطل است بلکه ازدواج نیز از اساس باطل می باشد.

اگر زوج دارای فرزند باشد سهم زوجه از اموال منقول و غیر منقول به میزان یک هشتم می باشد ولی اگر زوج هیچ فرزندی نداشته باشد سهم الارث زن به یک چهارم افزایش می یابد.

اگر زوج بیشتر از یک همسر دائمی داشته باشد در زمان فوت اگر تعدد زوجات مطرح باشد، تحت شرایط گفته شده سهم الارث هر یک به میزان یک چهارم یا یک هشتم به نسبت مساوی بین آنها تقسیم می شود.

بحث مهم بعدی در ارث، ارث بری فرزندان از پدر و مادر خود است، باید گفت که اگر هنگام فوت پدر یا مادر، هیچ وارث دیگری در طبقه اول وجود نداشته باشد و وراث فقط فرزندان باشند، اگر همه دختر یا پسر باشند به نسبت مساوی بین آنها تقسیم می شود ولی اگر هم دختر هم پسر باشند، ارث باید به گونه ای تقسیم شود که سهم فرزندان پسر دو برابر فرزندان دختر باشد.

بهترین وکیل چک در قائمشهر

در ابتدا باید گفت که چک ماهیت حقوقی دارد و یک سند عادی است که در بین تجار و بازرگانان و هم چنین مردم عادی دارای اهمیت بسار زیادی می باشد، که بهترین وکیل چک در قائمشهر باید به تمام جزئیات چک مسلط باشد، زیرا جزئیات در چک بسیار و مهم می باشد.

چک مشخصات، انواع و اقسامی دارد که هر کدام مزایا و اهمیت های زیادی دارند و دارای ضمانت اجرا نیز می باشد.

افراد هنگام صدور چک و دریافت چک باید خیلی دقت کنند که تمام موارد مندرج در چک را به درستی و بدون خط خوردگی پر کنند، امضا چک از همه مهم تر است چرا که چک بدون امضا فاقد اعتبار محسوب می شود.

مجازات چک از آنجایی که چک انواع مختلفی دارد، متفاوت است و حسب مورد مجازات آن ها با یکدیگر فرق دارند.مجازات چک جعل شده، چک پرداخت نشدنی و چک بی محل از انواع مجازات های مربوط به چک است که هر کدام با دیگری متفاوت است.

برای مطالبه چک هم می توان حقوقی اقدام کرد هم کیفری. برای مطالبه چک از راه حقوقی، دادگاه صالح برای رسیدگی، دادگاه محل اقامت خوانده یا دادگاه محل صدور چک و یا دادگاه محل برگشت خوردن چک می باشد، که اگر مبلغ چک کمتر از 20 میلیون ریال باشد در صلاحیت شورای حل اختلاف می باشد و در غیر این صورت در صلاحیت یکی از دادگاه های گفته شده می باشد.

برای مطالبه چک از راه کیفری می بایست فرد گواهی عدم پرداخت داشته و دادگاه صالح جهت رسیدگی دادسرا و دادگاه کیفری محل صدور گواهی عدم پرداخت است.

در قانون جدید دسه چک صیادی مطرح شده است که این دسته چک به افرادی که سابقه بدی در این زمینه داشته باشند تعلق نمی گیرد و مزیت چک صیادی این است که فرد دریافت کننده با استفاده از شناسه چک می تواند سابقه فرد صار کننده را بررسی کند، که در این باره باید گفت که چک ها اعتبار بیشتری پیداکرده اند و مشکلات حقوقی ناشی از چک نیز کاهش پیدا کرده است.

بهترین وکیل سفته در قائمشهر

سفته دو طرف دارد، طرف اول صادر کننده و طرف دوم دارنده سفته. در سفته باید یکسری شرایط شکلی رعایت شود اعم از: مهر و امضا، تاریخ صدور، مبلغ و گیرنده. که سفته به سه حالت صادر می شود.

در بحث ضمانت اجرای عدم رعایت شرایط شکلی در سفته باید گفت که در قانون تصریح نشده است لکن عدم رعایت شرایط الزامی موجب این می شود که سفته اعتبار سند تجاری را نداشته باشد و سند عادی محسوب شود.

برای اینکه بتوان از مسئولیت تضامن ظهرنویس ها برای وصول طلب خود استفاده کنید باید تا قبل از گذشت یکسال از تاریخ واخواست، به دادگاه دادخواست بدهید در غیر این صورت و با گذشت مدت ذکر شده دعوی فرد مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

زمانی نیز هست که با فرا رسیدن موعد مقرر در سفته، مبلغ پرداخت نمی شود که تحت این شرایط باید ظرف 10 روز سفته را واخواست کنید که جهت این کار باید واخواست نامه ای تنظیم و به دادگاه رسیدگی کننده به امور حقوقی که دارای صلاحیت رسیدگی است تقدیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
همین حالا تماس بگیرید